.png)
Често задавани въпроси (ЧЗВ)
Тук ще откриете отговори на най-често срещаните въпроси,свързани с заявки,плащания и услугите ни.
▶️ Как да направя заявка за услуга? За да направите заявка,първо изберете желаната услуга. В края на страницата ще откриете контактна форма. Попълнете формата внимателно и ни я изпратете . След изпращане ще получите потвърждение и ще се свържем с вас възможно най-скоро
▶️ Как мога да платя за избраната услуга? Можете да платите онлайн с банкова карта директно в страницата на избраната услуга чрез защитената платформа Stripe. Плащането се извършва в сигурна среда . Ако предпочитате, може да направите банков превод – информацията за банковата сметка е посочена точно над бутона „Плати онлайн с карта“.
▶️ Кога ще се свържете с мен след като подам заявка? След като изпратите заявката чрез контактната форма, ще получите автоматично потвърждение на имейл. Ние ще се свържем с вас по имейл или телефон възможно най-скоро, обикновено в рамките на няколко часа в работно време.
▶️ Какво включва абонаментът ,,Приоритет"? Абонаментът „Приоритет“ осигурява до 2 часа дистанционна поддръжка на месец, с приоритетно обслужване и по-кратко време за реакция. Подходящ е за клиенти, които искат редовна IT помощ с гарантирана бърза реакция.
▶️ Как да знам ,че заявката ми е приета? След като изпратите заявка чрез формата, ще получите автоматичен имейл с потвърждение. Това означава, че системата е регистрирала заявката ви успешно. Ние ще се свържем с вас възможно най-скоро, за да я потвърдим и уточним нужните детайли.
▶️ Какво се случва след като платя за услугата? След успешно плащане ще получите автоматично потвърждение по имейл. Наш екип ще прегледа заявката ви и ще се свърже с вас възможно най-скоро, за да потвърди подробностите и да започнем изпълнението на услугата.